niedziela, 9 czerwca 2013

Wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej!

Jak mówi słynne przysłowie „ mój dom jest moją twierdzą”. To moja oaza. Schronienie przed światem zewnętrznym. Urządzając mieszkanie starałam się, by efekt końcowy moich starań można było opisać trzema słowami: komfortowe, nowoczesne i eleganckie. Dlatego też wybierałam najlepsze sprzęty AGD i RTV, szukałam porad odnośnie dekorowania mieszkania w internecie i magazynach poświęconych temu zagadnieniu. Skoro dom ma być moim zamkiem, chciałam czuć się w nim jak księżniczka. Daleko nam wciąż do czasów, gdy prace domowe będą wykonywać za nas roboty, niemniej producenci AGD już teraz oferują nam urządzenia, które znacznie ułatwiają nam wypełnianie obowiązków.
Wyobrażacie sobie prać wszystko ręcznie? Jeszcze 50 lat temu tak wyglądała rzeczywistość w Polsce, zwłaszcza na wsiach. Pamiętam jak babcia opowiadała mi jak ciężko jej było prać koszule dziadka, który pracował na kolei. Co dzień przychodził z pracy umorusany smarem i olejem. W tamtych czasach „ Frania” była szczytem marzeń pani domu. Dziś pranie praktycznie robi się samo. Wystarczy wrzucić brudne ubrania do pralki Mastercook i wybrać odpowiedni program.
Nowoczesne pralki wyposażone są w systemy oszczędzające wodę ( np. Water Saver w pralkach Mastercook) i mają najwyższe klasy energetyczne. Wpływa to znacząco na wysokość miesięcznych rachunków za prąd i wodę. Obecnie korzystamy w naszych domach z wielu udogodnień. Przykładowo, kto jeszcze pamięta czasy, gdy potrawy gotowało się na piecu? Teraz kuchnie wyposaża się w piekarniki elektryczne, płyty indukcyjne czy kuchenki do zabudowy. Wszystko dla naszej wygody i komfortu. Dzięki funkcjonalnym urządzeniom gotowanie przestało być przykrym obowiązkiem, a stało się prawdziwą przyjemnością. Ja, na przykład, uwielbiam przesiadywać w kuchni. Rano z kubkiem aromatycznej kawy, po południu pichcąc coś dla mojego mężulka;) Wieczorem relaksuję się w nowo wyremontowanej łazience, urządzonej w stylu morskim. Każdy szczegół jest dopracowany. Nawet gąbki do mycia są w kształcie muszelek. Dzięki temu, że włożyłam wiele pracy w urządzenie mojego mieszkania, nigdzie nie czuję się tak dobrze jak w nim. To moja mała twierdza. 




Źródło grafiki:sxc.hu

1 komentarz:

  1. Zgadzam się! Dom to rzeczywiście nasze najlepsze schronienie i miejsce, w którym człowiek powinien się czuć jak najlepiej. Teraz mamy tak wiele możliwości doboru sprzętu i mebli, że urządzenie przytulnego gniazdka to żaden problem.

    OdpowiedzUsuń