sobota, 27 kwietnia 2013

Idealny prezent dla chłopaka



Sierpień jeszcze daleko, ale dzień urodzin mojego chłopaka zbliża się nieubłaganie. Są ludzie, którzy boją się dentystów, jeszcze inni mają lęk wysokości, mnie ogarnia przerażenie na myśl o szukaniu prezentu swojemu ukochanemu. Dlaczego? Bo on zawsze trafia w mój gust i kupuje mi rzeczy, o których marzę. A ja? Znam go na wylot, a mimo to mam problem z wybraniem mu idealnego prezentu. Dlatego dziś postanowiłam poświęcić dzień na przemyślenia, z czego Tomek najbardziej by się ucieszył? Oczywiście będę musiała wam go trochę opisać, żebyście mogli go poznać i później potrafili doradzić w komentarzach w kwestii ostatecznego wyboru prezentu.
            Tomek pracuje w firmie jako programista. Z wykształcenia jest archeologiem, ale kupienie mu łopaty lub pędzelka odpada;) Jak wspomniałam, karierę archeologa zamienił na zawód informatyka, wyspecjalizowanego w pisaniu programów komputerowych. Do głowy przychodzi mi zakup fachowej książki o językach programowania. Problem w tym, że kompletnie nie znam się na programowaniu i nie wiem , jaka książka byłaby przydatna. Oczywiście mogę skorzystać z pomocy internetu. W końcu są strony, na których internauci nie tylko zamieszczają opis danej pozycji książkowej, ale też jej recenzje. Ok., więc pierwsza możliwość to fachowa, szczegółowa i pełna cennych informacji książka o programowaniu. To byłby na pewno pożyteczny prezent. Podobnie jak zestaw do golenia. Tomek ma jakąś starą maszynkę, więc może czas już kupić mu nową? Zwłaszcza, że o ile idąc na wykop nie musiał przejmować się swoim wyglądem ( pod koniec dnia wszyscy wyglądali jakby przez kilka godzin tarzali się w piasku), o tyle pracując w korporacji konieczne stało się używanie na co dzień urządzeń takich, jak: trymery, maszynki do strzyżenia, balsamy po goleniu itd. Mogłabym mu kupić zestaw do golenia, a wraz z nim zestaw kosmetyków przeznaczonych do pielęgnacji męskiej skóry, ale Tomek jest przekonany, że prawdziwemu mężczyźnie wystarczy żel, który może służyć jako szampon i mydło. Ech;) Pasją mojego chłopaka są podróże. Może jednak mieć problem z wzięciem urlopu, więc bezsensowne wydaje mi się planowanie dłuższego wyjazdu, który ma być urodzinową niespodzianką. Zawsze pozostaje mi przygotowanie romantycznej kolacji przy świecach. Myślę, że ta opcja bardzo by mu się spodobała. Ale mam jeszcze czas na wymyślenie czegoś wystrzałowego, jak skok ze spadochronem lub całodniowy bilet wstępu do parku rozrywki. Macie jakieś sugestie? Czekam na wasze pomysły!  


Źródło grafiki:sxc.hu

9 komentarzy:

  1. Faceci raczej wolą rzeczy użyteczne, z którymi można zrobić coś więcej niż tylko patrzeć jak obrastają kurzem na półce. Takim prezentem mogą być casio pro trek, nie tylko jest użyteczny, ale też jest fajnym gadżetem, które to wszyscy faceci uwielbiają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy idealny prezent istnieje to ciężko mi stwierdzić. Na pewno warto zastanowić się nad prezentami dość oryginalnymi. Takie z pewnością znajdziecie na https://4gift.pl/prezenty/prezent-dla-niego/prezent-dla-chlopaka i jeśli wasz facet lubi gadżety to tym bardziej będzie to strzał w dziesiątkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe propozycje. Każdy facet by się z nich ucieszył.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zależnie od zainteresowań danej osoby, ucieszy się ona z innego prezentu. Jeśli chłopak lubi czytać książki, prezentu dla niego proponowałbym szukać w księgarni internetowej https://www.ravelo.pl/wydawnictwo-mazowieckie,a247054.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jako facet mogą powiedzieć, że dla mnie idealnym prezentem byłby głośnik przenośny. Przeglądam raz na jakiś czas oferty na stronie https://www.oleole.pl/glosniki-przenosne,_Omega.bhtml ale jeszcze jakoś nigdy nie zabrałem się do tego, aby coś zamówić. Mam nadzieję, że może ktoś pomyśli o mnie i podaruje mi taki prezent na święta.

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealny to taki który na pewno się przyda. A ja akurat wiem, że mojemu chłopakowi przydadzą się nowe buty, też przeglądam ofertę sklepu https://butymodne.pl/ . Mam dwie pary na oku, muszę jeszcze przemyśleć którą wybrać

    OdpowiedzUsuń
  9. No a dla taty co by było odpowiednie? Mam kilka propozycji na stronie https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-taty i wydaje mi się, że na tej stronie można dostać świetne i dobre jakościowe produkty. Czy ktoś z Was już korzystał z ich oferty?

    OdpowiedzUsuń